Înainte de a utiliza sau obține orice produse, informații, servicii prin intermediul acestui magazin online, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile.
1.Definiții și termeni
Următorii termeni folosiți vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:
Carne-online: este denumirea comercială (brand-ul) a SC Distri Fresh International SRL, cu sediul în Oradea,Parc Industrial, Strada Borsului, Nr. 3/A , înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J05/613/2013, având Codul Unic de Înregistrare RO31497237 .
Site/site-ul: reprezintă magazinul online aparținând SC Distri Fresh International SRL, găzduit la adresa office@carne-online.ro dar și subdomeniile acestuia, prin intermediul căruia utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite de SC Distri Fresh International SRL.
Utilizator: reprezintă persoana care accesează site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat termenii și condițiile prezentului site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
Vânzător: persoana juridică SC Distri Fresh International SRL.
Cumpărător/client: poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridica care efectuează o comanda prin intermediul site-ului.
Utilizare abuzivă: reprezintă utilizarea site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii SC Distri Fresh International SRL.
2. Conținutul site-ului
Informațiile publicate pe site sunt informații de interes general, produsele comercializate de Carne-online, ale partenerilor săi cât și alte informații considerate ca fiind de interes pentru utilizatori. Produsele prezentate sunt cu un astfel de titlu (titlu de prezentare) motiv pentru care pot exista variații de mărime, culoare, consistență ale produselor livrate. Produsele livrate vor fi de calitate de piață, Carne-online întreprinzând toate diligențele ca acestea să fie pe cât posibil identice cu produsele din pozele de prezentare. Însă după cum orice persoană este unică, așa sunt și produsele comercializate, motiv pentru care ele se legitimează pe site doar cu titlu de prezentare.
3. Utilizarea site-ului
Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă. Vă atenționăm asupra faptului că procesul de achiziție conduce la încheierea unui veritabil contract de vânzare, motiv pentru care opțiunea dumneavoastră de a cumpăra nu creează obligații doar în sarcina vânzătorului, cât și a cumpărătorului.
4. Limitarea răspunderii societății
Societatea nu este și nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.
Preturile produselor de pe acest site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe site sunt valabile în perioada de timp menționată și în limita stocului disponibil.
De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilă de către producători.
Societatea își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site.
Orice problemă cauzată de produsele și / serviciile prezentate pe site se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 15 zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator.
5. Plasarea unei comenzi
Orice cumpărător poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor selectate in coșul de cumpărături și transmiterea acestei comenzi spre procesare. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta.
Comenzile sunt livrare între 1 și 20 zile lucrătoare în funcție de disponibilitatea produsului, adresa cumpărătorului și data la care a fost plasată comanda.
Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii și astfel nici rezervarea produsului respectiv.
Înainte de finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul se obligă să citească Termenii și Condițiile, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea ”am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile”. Odată cu finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a luat cunoștința și acceptă necondiționat: caracteristicile, cantitățile, prețurile, termenii și condițiile, politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și politica de utilizare cookie-urilor.
Carne-online își rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produsele afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, precum și a celor care din cauza unor nefuncționalități/erori/buguri tehnice prezintă preturi derizorii sau evident eronate.
Cumpărătorul este unicul răspunzător de corectitudinea, realitatea și legalitatea datelor completate în contul său, aceste date fiind în mod automat cuprinse în facturile emise pentru produsele achiziționate de acesta. Completarea contului de către cumpărător cu date eronate sau incomplete, față de prevederile legii și ale termenilor și condițiilor precum și consecințele acestor fapte cad în sarcina exclusivă a cumpărătorului.
6. Politica de livrare
Livrarea comenzilor pentru produse fizice se face prin curier (pentru comenzile cu o valoare totală de peste 1000 lei se face în mod gratuit), iar pentru persoane juridice de 2000 ron .
Termenul de livrare este între 2 și 3 zile lucrătoare in functie de ora plasarii comenzilor.
Pentru comenzile cu o valoare totală mai mică de 500 lei sau pentru produsele pentru care magazinul nu oferă livrare gratuită, costul livrării va fi indicat în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii.
Obiecțiunile referitoare la eventualele nereguli și/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) și a produselor aferente acestora se vor face în momentul livrării prin întocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii și plații coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte nu obligă vânzătorul să le ia în considerare. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului ca produsele au ajuns în stare bună.
Prin crearea contului și/sau prin finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul/utilizatorul declară că înțelege și își exprimă acordul și consimte că:
Toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt reale, adevărate, corecte și complete la data plasării comenzii, iar dacă le modifică, înțelege că o atare modificare poate conduce chiar și la imposibilitate onorării comenzii;
DISTRI FRESH poate contacta cumpărătorul/utilizatorul, în orice situație în care este necesară contactarea acestuia cu privire la comandă, prin orice mijloc aflat la dispoziția DISTRI FRESH ;
Să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Prețul unitar și total, modalitatea de plată precum și termenul de plată sunt specificate pentru fiecare comandă în parte în procesul de transmitere a acesteia. Facturile emise de DISTRI FRESH INTERNATIONAL SRL se vor completa cu datele înscrise de cumpărător în contul său și vor conține produsele achiziționate conform coșului de cumpărături. Facturile vor fi transmise de DISTRIFRESH INTERNATIONAL SRL cumpărătorului în format electronic, pe adresa de e-mail menționată de cumpărător în contul sau.
Utilizatorul/cumpărătorul are obligația permanentă de a menține datele de cont respectiv de facturare actualizate, corecte și reale pentru fiecare comandă făcută pe site.
Plasarea de comenzi telefonice se realizează pe propria răspundere a cumpărătorului. DISTRI FRESH nu răspunde pentru eventualele erori de înțelegere cu privire la produsele comandate, adresa de livrare și/sau datele de facturare – recomandând plasarea comenzilor online.
7. Politica de retur
Conform dispozițiilor ou nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere
Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Carne-online furnizează produse personalizate, după specificații prezentate de cumpărător. Aceste produse sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract.
Dacă produsul recepționat s-a perisat, ne puteți contacta și în măsura în care la momentul deschiderii coletului se află într-o stare improprie consumului sau de natură a pune în pericol sănătatea celor care le consumă pe care o puteți dovedi cu fotografii, ne puteți contacta și vă vom înlocui produsul.
8. Modalități de plată
Prețul fiecărui produs, modalitatea de plată a acestora precum și termenul de plată sunt toate indicate și pot fi alese pentru fiecare comandă în parte.
Achitarea produselor se poate face doar online, astfel:
Online: cu card bancar Visa sau Master card.
Pentru garantarea siguranței tranzacțiilor, DISTRI FRESH folosește platforma de plăti online a Bancii TRASILVANIA prin care cumpărătorul poate plăti produsele DISTRIFRESH cât mai simplu și rapid, în perfectă siguranța și control deplin.
Când plătiți online cu un card bancar, veți fi redirecționați către o platformă securizată de plăti a Bancii Transilvania, unde va trebui să introduceți datele de card necesare autorizării tranzacției. Procesarea acestor date se face exclusiv prin intermediul BT PAY.
Înainte de a finaliza plata comenzii și a apasă butonul plătește vă rugăm să verificați toate datele introduse, dacă informațiile sunt corecte, iar în contul bancar de card sunt fonduri suficiente pentru plata integrală a comenzii, veți primi un mesaj de aprobare a respectivei tranzacții.
Pentru tranzacțiile online cu card bancar nu se percepe niciun comision suplimentar. În cazul in care cardul folosit este asociat unui cont în alta moneda decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului.
9. Garanție
DISTRI FRESH INTERNATIONAL SRL , în calitate de vânzător, asigura calitatea produselor. Dacă produsul recepționat s-a perisat, ne puteți contacta și în măsura în care la momentul deschiderii coletului se află într-o stare improprie consumului sau de natură a pune în pericol sănătatea celor care le consumă pe care o puteți dovedi cu fotografii, ne puteți contacta și vă vom înlocui produsele achiziționate.
Modalități de asigurare a garanției:
În situația constatării unui defect al produsului achiziționat din magazinul nostru, în condițiile de mai sus vă rugăm să ne contactați pentru instrucțiuni la nr. de telefon 0725926739 sau la adresa de mail office@carne-online.ro.
Garanția va fi asigurată în cel mult 24 ore calendaristice de la data sesizării, la alegerea vânzătorului, conform valabilibatii produselor, atat fresh cat si congelate.